Niemiecka marka Kettler wprowadza nowy model trekkingowego roweru elektrycznego z pełnym zawieszeniem. Jednoślad bazuje na automatycznej przekładni marki Pinion, a na pokładzie znajdziemy bardzo pojemną baterię.
Jedną z nowości marki Kettler na rok 2024 jest rower Pinniato FS Sport. Choć wygląd nie zdradza sportowego zacięcia, to specyfikacja techniczna tego modelu może robić wrażenie.
Wytrzymały napęd od Pinion na pokładzie
Nowy jednoślad Kettlera bazuje bowiem na premierowym napędzie marki Pinion, wykorzystującym pasek. Składa się on z silnika o momencie obrotowym 85 Nm, a także automatycznej, 12-stopniowej przekładni.
Cały napęd jest praktycznie bezobsługowy i producent zapewnia o jego sporej wytrzymałości. Konieczna jest jedynie wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów.
Świetny zasięg powinna także zapewnić bateria o pojemności aż 920 Wh. Co więcej, możliwe jest także zastosowanie dodatkowego ogniwa.
Rower posiada także pełne zawieszenie – z przodu mamy widelec SR SUNTOUR Mobie35 Air o skoku 120 mm, z tyłu zaś damper SR SUNTOUR Edge Plus o skoku 100 mm. Na pokładzie mamy także hamulce Magura MT5 eSTOP.
Całość osadzono na 29-calowych kołach Rodi z oponami Schwaleb Johnny Watts Performance o szerokości 2,35″. Rower jest w stanie swobodnie udźwignąć ciężar aż 145 kilogramów.
Cena z wysokiej półki
Oczywiście nowy rower marki Kettler nie należy do najtańszych. Za Pinniato FS Sport trzeba zapłacić 7999 euro, co przekłada się na blisko 35 tysięcy złotych. Drogo, ale to naprawdę świetnie wyposażony jednoślad na lata.
Zobacz również:
- TrybEco LEA to piękny rower – i nie tylko dla kobiet! (TEST)
- Hulajnoga elektryczna do 1000 złotych. Co (i czy warto) wybrać?
- Dobry rower elektryczny do 10 tys. zł? Oto polecane modele na 2024 rok
- Test taniego roweru elektrycznego PVY Z20 PRO, czyli Wigry 5 na sterydach
- Test taniego roweru elektrycznego Eleglide M1 Plus. Wygodna podróż w dobrej cenie?
- Najlepsze rowery elektryczne do 5000 złotych
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nigdzie nie trafiłem w opisach na wagę roweru gotowego do jazdy. Pewno nie ma się czym chwalić.