Co zrobić by podnieść sprzedaż istniejącego już na rynku produktu? Oczywiście należy nieco odświeżyć jego wygląd i dodać do nazwy „special edition”. HP jest bezapelacyjnym ekspertem w tej dziedzinie. Większość notebooków tego koncernu doczekało się limitowanej serii. Teraz przyszła kolej na 15,4-calowego Pavilliona dv5t i 14,1-calowego Paviliona dv4t.
Oczywiście nikt nie zdecydował się na wprowadzenie zmian w konfiguracji sprzętowej. Przecież wystarczy, że nowe laptopy dobrze wyglądają. Rzeczywiście, ciekawe elementy graficzne na obudowie pozwolą wyróżnić się z tłumu.
Nas zainteresowała nie tyle sama grafika, co zamieszczony przez producenta opis. Model dv5t został bowiem wykończony „wyszukanymi wzorem roślinnym, symbolizującym odmłodzenie i wzrost”, a motyw na dv4t zainspirowany został „energią i mocą zderzających się ze sobą fal morskich”. Tego by sam Platon nie wymyślił.
Ceny dv5t w USA zaczynają się od 949 dolarów. Model dv4t można nabyć za 1099 dolarów. Oczywiście z niecierpliwością czekamy na polską premierę.
Źródło: laptoping
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.