Japończycy nieco inaczej rozumieją design. O tym wie prawie każdy. Jednak limitowana edycja notebooków NEC-a, która niebawem trafi do sklepów, nawet jak na tamtejsze warunki jest wyjątkowa. MobiManiak postanowił jednak promować japoński folklor. Czyż Hello Kitty na różowym tle nie cieszy oczu?
Projekt dyplomatycznie można nazwać kontrowersyjnym. Jak widać koncern nie chce mieć tylko poważnego oblicza, znanego chociażby z opisywanego przez nas LaVie C. Niemniej jednak marketingowcy NEC-a, nienajlepiej obliczyli możliwości grupy docelowej (czyli dziewczynek w wieku 7-12). Ostatecznie ten 13,3-calowy notebook, jest pełnowartościowy i nawet japońskie kieszonkowe może być niewystarczające.
Źródło: akihabaranews
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
o panie, nie dbasz o moje zdrowie psychiczne…. RESPECT! 😉