>
Kategorie: Pozostali

Luzackie słuchawki Skullcandy w Polsce

Skullcady, producent ciekawych słuchawek, które, jak mówią eksperci, lepiej wyglądają niż grają (co nie do końca jest prawdą), już niebawem, dzięki firmie Hama, będzie obecny także w Polsce. Bez wątpienia jest to świetna wiadomość dla wszystkich skateów, luzaków i… i innych takich.

Słuchawki Skullcandy cieszą się sporą popularnością za Wielką Wodą. Producent uznał, że dla wielu użytkowników liczy się nie tylko brzmienie, ale także wygląd. Dlatego też projekty firmy cechuje interesująca i odważna stylistyka.

Jeśli więc poszukujesz ciekawych akcesoriów, które nie dość, że uzupełnią twój luzacki image, to jeszcze będą całkiem nieźle grały, produkty Skullcandy mogą być niezłym rozwiązaniem.

Warto zwrócić uwagę na bardzo korzystną gwarancję Skullcandy. Szczegóły w notce prasowej poniżej.

(informacja prasowa)

Hama Polska, czołowy dostawca akcesoriów elektronicznych, został dystrybutorem słuchawek Skullcandy. W ofercie Hama Polska znalazły się między innymi produkty najbardziej popularnej serii Lowrider, a także słuchawki Skullcrusher z wbudowanym subwooferem (jeden z modeli tej serii zaprojektował znany raper Snoop Dogg). Śmiałe pomysły stylistów oraz konstruktorów Skullcandy wpisują się w filozofię Hama Polska, którą zawarto w haśle firmowym: „Sprytne rozwiązania”.

Produkty Skullcandy cechują się: niecodziennym wzornictwem, dobrym brzmieniem oraz nowatorskimi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Wśród materiałów używanych do budowy poszczególnych serii znajdują się wysokiej klasy tworzywa, jak: drewno, tytan, metal i in. W rezultacie Skullcandy w zaledwie sześć lat od debiutu stała się drugą pod względem sprzedaży marką w swoim segmencie rynku w Stanach Zjednoczonych.

Oferta Skullcandy obejmuje zarówno słuchawki douszne, które idealnie sprawdzają się w sportach ekstremalnych, jak również wysokiej klasy słuchawki na regulowanym pałąku i tytanowych membranach. Każdy model charakteryzuje się niepowtarzalnym wyglądem. To właśnie działania Skullcandy spowodowały, że słuchawki przestały pełnić rolę jedynie stricte techniczno-muzyczną. Stały się elementem stroju, ciekawą i niepowtarzalną „biżuterią”.

Styliści Skullcandy wzorowali się na subkulturze snowboarderów, skateboarderów, surferów i innych miłośników sportów ekstremalnych. Dzięki temu w ciągu ostatnich kilku lat słuchawki tej marki stały się szczególnie popularne wśród młodzieży, do czego przyczyniła się również współpraca producenta ze znanymi wykonawcami muzyki heavy-metalowej (Metallica), alternatywnego rocka (Killola) i hip-hop (Snoop Dogg).

Wszystkie słuchawki Skullcandy objęte są dożywotnią gwarancją producenta. W sytuacji, gdy zestaw zostanie uszkodzony mechanicznie, na przykład po upadku z deskorolki, użytkownik może wysłać niesprawne urządzenie do siedziby Skullcandy. W odpowiedzi uzyska kupon uprawniający do 50-procentowego rabatu na każdy kolejny sprzęt marki Skullcandy.

Jan Blinstrub