Najnowszy system operacyjny Microsoftu cały czas jest uaktualniany i poprawiany. Od premiery minął niecały miesiąc, a już mieliśmy możliwość zainstalowania kilku ważnych uaktualnień. Tym razem amerykańska firma rozwiązała na dobre problemy użytkowników korzystających ze Sklepu Windows.
Niektóre osoby korzystające z „dziesiątki” (w tym ja) mogły napotkać problemy oraz błędy dotyczące działania Sklepu Windows, który umożliwia pobieranie oraz instalowanie aplikacji. Sama platforma Microsoftu kilkukrotnie uniemożliwiła mi lub w ogóle nie zareagowała na chęć skorzystania z nowych usług giganta z Redmond. Okazało się, że nie tylko ja mam ten problem i coraz większe grono użytkowników zaczyna zgłaszać podobne błędy.
Według Mary Jo Foley, Microsoft rozwiązał już wszystkie problemy dotyczące wspomnianego przeze mnie wyżej Sklepu. Niestety, amerykańska firma nie ujawniła, co było ich oficjalną przyczyną. Miejmy nadzieję, że nowa funkcja Windowsa 10 będzie działać już sprawnie i nie zniechęci użytkowników do przejścia na najnowszy system.
źródło: ZDNet
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.