REKLAMA TP
wtorek, 15 grudnia 2015, Michał Milc

Recenzja monitoringu Netgear Arlo — wygoda bez kabli

arlo_1
Netgear Arlo / fot. mobiManiaK.pl

0 odpowiedzi na “arlo_1”

  1. Roomack pisze:

    Kogoś chyba porypało z tą ceną. Za 1750 zł mam 5 kamer obrotowych HD z night vision i z kartami MicroSD, które wystarczy połączyć z routerem wifi w domu czy firmie. Nie potrzebuję żadnej stacji bazowej. Wówczas z telefonu z internetem mogę z dowolnego miejsca na świecie patrzeć co się dzieje za pomocą aplikacji ściągniętej z google play albo dołączonej do kamery.
    Kolejny nikomu nie potrzebny produkt.

    • ZZD pisze:

      Podaj nazwy albo linki do tych kamer bo chciałbym taki zestaw zakupić.

      • Roomack pisze:

        Zajrzyj sobie na stronkę remotronix.com – firma ze Szczecina. Ja kupowałem ów zestaw w 2013 roku. Sporo się mogło zmienić od tamtej pory. Panowie znają się na rzeczy, mają też systemy alarmowe i są bardzo przyjaźnie nastawieni do klienta. Taka kombinacja atutów w obrocie gospodarczym to rzadkość w dzisiejszych czasach. Mam nadzieję że się nie popsuli, bo rynek niestety jest w Polsce parszywy w każdej branży i wymusza obniżanie jakości żeby konkurować ceną.

  2. zbign pisze:

    Podoba mi się. Niestety cena mocno zawyżona. Sam uchwyt do kamery luzem można kupić w necie za 99 zł. Szok.

  3. Kajetan pisze:

    Mam 4 kamerki Arlo od 2 lat. Ogólnie jestem zadowolony lecz 2 rzeczy mi się nie podobają. Po pierwsze czas pracy na baterii jest zbyt krótki na mojej uliczce po której raz na 10-15 minut przejeżdża auto to baterie starczają dosłownie na kilka dni. Jako że mam kamerkę zainstalowaną na drzewie to bardzo uporczywe jest wchodzenie schodzenie podłaczanie do ładowarki ładownie i potem znowu wspinaczka na drzewo. Ale nawet gdyby baterie się wyładowywały raz na miesiąc to też by było za dużo. To jest fajna opcja ale powinna być tylko opcją a w standardzie powinna być możliwość podłączenia szczelnego kamerki do prądu na stałe. Teraz tak zrobiłem rozciągnąłem przedłużacze i podłączyłem ładowarki ale nie wiem jak się zachowa w zimie jak będzie śnieg mróz itp. czy coś się nie popsuje. Poza tym wygląda to trochę prowizorycznie. Drugim mankamentem jest brak jakiegkolwiek kontaktu z Arlo nie mają nawet maila kontaktowego i nie mówię tu jakiegoś w PL ale nawet w USA. Takie niestety w Ameryce mają zwyczaje no ale tam w ogóle to mają dużo dziwacznych rozwiązań (mile, fahranheity , uncje itp) więc nie winię Arlo tylko Amerykańską mentalność.

  4. Aneta pisze:

    witam mam problem.aplikacja nie wyszukuje mi bazy,próbowaliśmy na wszystkie sposoby i nic.prosze o poradę


reklama