>
Kategorie: MicrosoftNewsy

Klienci mówią wprost: Microsoft Surface lubi sprawić problemy

Surface Laptop i Surface Pro to zdecydowanie najmocniejsze punkty w tegorocznym sprzętowym line-upie Microsoftu. Jak się jednak okazuje, sprawiają one sporo problemów nabywcom.

Dane na temat użyteczności i awaryjności  sprzętów z linii Microsoft Surface przynosi amerykańska organizacja Consumer Reports. Testowany przez nas Surface Pro 2017 i Surface Laptop – jak przynoszą wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 90 tysięcy posiadaczy tych urządzeń – sprawiają spore problemy użytkownikom, zwłaszcza w kontekście technicznym.

Jak bowiem pokazują wyniki ankiety, aż 25% spośród użytkowników sprzętów z linii Microsoft Surface miało w przeszłości trudności z odpowiednim użytkowaniem tych sprzętów. Do najczęściej wskazywanych usterek należały m. in. zawieszenia systemu, nieprzewidziane wyłączenia urządzeń czy błędy związane z poprawnym działaniem ekranów dotykowych. Sprzęty Microsoftu znalazły się na szarym końcu marek najbardziej godnych zaufania jeśli chodzi o rynek PC – na drugim krańcu są z kolei sprzęty Apple, a koncernowi z Cupertino udało się poprawić chociażby czas działania na baterii, który swego czasu mocno rozmijał się z zapewnieniami producenta.

To niewątpliwe spory policzek dla Microsoftu, którego sprzęty są naprawdę eleganckie i wydajne, ale niestety mają problemy ze stabilnością i bezproblemowym działaniem. Chcąc nie chcąc już wiemy, co powinno być priorytetem tego giganta przy projektowaniu kolejnych Surface’ów.

źródło: reuters

 

Amadeusz Cyganek

Komentarze

  • Jak wszystkie hybrydy 3w1... Dell, Toshiba, Lenovo, a o markach "polskich" już nie wspominając...