Marka HyperX, znana z obecności na rynku sprzętów dla graczy, rozszerza swoją działalność o kolejną gałęź produktów. Tym razem chodzi o monitory gamingowe. Poznajcie HyperX Armada 25 oraz Armada 27!
Amerykańska firma planuje z hukiem wejść na nowy rynek, czyli w monitory gamingowe. Producent zdecydował się na dwa modele, HyperX Armada 25 oraz Armada 27. Oprócz tego uchwyty na monitory, czyli HyperX Armada oraz Armada Gaming. Co zaoferują?
Tak jak wyżej, 24,5-calowy monitor bazuje na matrycy IPS z odświeżaniem na poziomie 240 Hz. Wszystko to okraszone rozdzielczością 1920 x 1080.
Oczywiście nie można zapomnieć o takich parametrach jak kontrast, czy jasność. Są tutaj odpowiednio na poziomie 1000:1 oraz 400 nitów. Do tego producent chwali się czasem reakcji 1 ms GtG oraz kompatybilnością z NVIDIA G-SYNC.
Znajdziemy tutaj także złącze DisplayPort 1.4 oraz dwie sztuki HDMI 2.0. W zestawie z monitorem oczywiście znajdziemy także przewody zgodne z owymi złączami i kabel zasilający. Jest on także zgodny ze standardem VESA, więc możemy go powiesić, a nawet powinniśmy.
Bazuje on na 27-calowej matrycy IPS o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli, która obsługuje 165-hercowe odświeżanie. Do tego znajdziemy tutaj zgodność ze standardem VESA Display HDRTM 400.
W przypadku porównania do wcześniej omawianego produktu producent wspomina o pokryciu palety DCI P3 w 95-procentach. Oprócz tego przychodzi do nas taki sam zestaw akcesoriów, wliczając w to uchwyt biurkowy wraz z ramieniem, na którym możemy owy monitor powiesić.
Uchwyty umożliwiają regulację nachylenia w zakresie od -25° do +60°. Do tego oczywiście można obrócić monitor o 180°. Jest kompatybilne z monitorami równymi bądź mniejszymi niż 32″.
Możemy zamontować go na biurku o grubości między 15 a 60 mm. Wytrzyma również obciążenie rzędu 9,1 kg na pojedyncze ramię, ponieważ możemy także zainwestować w dodatkowe, o nazwie HyperX Armada Gaming Mount Addon.
Wszystkie wymienione wyżej nowe produkty firmy HyperX powinny pojawić się już we wrześniu na półkach sklepowych. Jeżeli chodzi o ceny, powinny uplasować się w następujący sposób:
Źródło – informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.