Copyright © mobiManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 564 queries. 0,135, 0.134 (0,135) (78589734, D3dgg6hDh43) |
A nie chodziło o silnik PW-X3!?
„kompatybilny z podwójnym przednim łańcuchem” – ktoś, albo nie myślał co pisze, albo nie miał bladego pojęcia. Chodzi oczywiście o kompatybilność z podwójna tarczą korbowodu, czyli kompatybilny z przednią przerzutką – to po pierwsze. Po drugie, Yamaha na pewno nie wkracza na ten rynek i nie jest nowicjuszem. Wręcz przeciwnie, bo pierwszy system napędowy do e-bike’ów pokazała w 1993 r. i jest raczej prekursorem tej branży.
Autor nie napisał,że Yamaha wkracza na rynek e-bików,tylko,że działa na nim coraz aktywniej,a to nie jest to samo.
Nie zna historii Yamahy, ale nowicjuszem na rynku elektrycznych jednośladów i napędów do nich nie jest. Już kilka lat temu widziałem hulajnogę od nich, podobnie jak i Ducati
75nm i co sezon wymieniasz łańcuch z zębatkami
Większość bzdur , żadna nowość, silnik bosch ma 85 Mm ten sam kształt i wagę , piszevto automat , ale czy ktoś to kontroluje , jak widać, nie
Mam silnik yamaha pwst w moim haibaiku i nie miałem jak do tej pory problemów, jest najlepszy a jeździłem i na boschu cx, brose, panasonicu, impulsie evo,
No niewiem czy hit mam haibike z 2015 rc i mój silnik pw ma 95Nm i max prędkość 45 k/h i nie jest chipowany więc gdzie tu hit