REKLAMA TP
środa, 14 września 2022, Amadeusz Cyganek

Yamaha idzie w rowery elektryczne – ten silnik może być hitem

csm_Yamaha_PW_Series_2_d34ecf5e2a
fot. Yamaha

0 odpowiedzi na “csm_Yamaha_PW_Series_2_d34ecf5e2a”

  1. Beniu pisze:

    A nie chodziło o silnik PW-X3!?

  2. Bednar pisze:

    „kompatybilny z podwójnym przednim łańcuchem” – ktoś, albo nie myślał co pisze, albo nie miał bladego pojęcia. Chodzi oczywiście o kompatybilność z podwójna tarczą korbowodu, czyli kompatybilny z przednią przerzutką – to po pierwsze. Po drugie, Yamaha na pewno nie wkracza na ten rynek i nie jest nowicjuszem. Wręcz przeciwnie, bo pierwszy system napędowy do e-bike’ów pokazała w 1993 r. i jest raczej prekursorem tej branży.

    • Gryf pisze:

      Autor nie napisał,że Yamaha wkracza na rynek e-bików,tylko,że działa na nim coraz aktywniej,a to nie jest to samo.

  3. Emdevee pisze:

    Nie zna historii Yamahy, ale nowicjuszem na rynku elektrycznych jednośladów i napędów do nich nie jest. Już kilka lat temu widziałem hulajnogę od nich, podobnie jak i Ducati

  4. Directdrive pisze:

    75nm i co sezon wymieniasz łańcuch z zębatkami

  5. Rowerzysta e-bike pisze:

    Większość bzdur , żadna nowość, silnik bosch ma 85 Mm ten sam kształt i wagę , piszevto automat , ale czy ktoś to kontroluje , jak widać, nie

  6. Bartek pisze:

    Mam silnik yamaha pwst w moim haibaiku i nie miałem jak do tej pory problemów, jest najlepszy a jeździłem i na boschu cx, brose, panasonicu, impulsie evo,

  7. Jony z Lizbony pisze:

    No niewiem czy hit mam haibike z 2015 rc i mój silnik pw ma 95Nm i max prędkość 45 k/h i nie jest chipowany więc gdzie tu hit


reklama