Microsoft potwierdził istnienie problemu, który powoduje nieoczekiwane zamknięcie aplikacji OneDrive na systemach z Windows 10. Usterka pojawiła się po najnowszej aktualziacji oznaczonej jakoKB5018410.
Posiadacze systemu operacyjnego Windows 10, którzy zdecydowali się zainstalować październikową aktualizację oznaczoną jako KB5018410 mogą się niemiło zaskoczyć podczas korzystania z aplikacji OneDrive.
Okazuje się, że najnowsze działania Microsoftu nieco zepsuły wspomniany program, jednak firma potwierdza, że wie o istnieniu problemu, a rozwiązanie podobno jest już w drodze.
Amerykanie podzielili się nawet tym, w jaki sposób może dojść do niespodziewanego zamknięcia aplikacji. Aby się to stało, użytkownik musiałby:
- Wylogować się lub odłączyć swoje konto w aplikacji synchronizacyjnej Microsoft OneDrive,
- Odłączyć witryny lub foldery od synchronizacji z urządzeniem ze stronami programu Microsoft SharePoint lub Microsoft Teams,
- Niepoprawnie odinstalować aplikację synchronizującą OneDrive.
Nie ma niestety żadnych sposobów na uniknięcie problemów. Nie wiemy, co można byłoby wykonać w celu bezproblemowej pracy z programem. Microsoft napisał również, że pracują nad problemem i ten ma zostać rozwiązany już w przyszłym tygodniu.
Przyznać trzeba, że problem nie wygląda na bardzo poważny. Występuje jedynie w określonych sytuacjach co daje nadzieje na to, że nie dotknie przytłaczającej liczby użytkowników. Jeżeli jednak zdarza Ci się wykonywać opisywane wyżej czynności, to postaraj się ich unikać do momentu naprawienia usterki przez firmę z Redmond.
Nowa klawiatura mechaniczna Cooler Master pozwoli na szybką wymianę przełączników
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.