Packard Bell w oficjalnym komunikacie prasowym zapełnił o pełnym wsparciu i pomocy w rozwiązaniu problemów, które mogą dotknąć klientów korzystających z urządzeń wyposażonych w płyty główne z chipsetami Intel P67 i H67.
Packard Bell po ujawnieniu wpadki Intela, natychmiast wstrzymał sprzedaż wszystkich produktów wykorzystujących wymienione powyżej układy. Ponadto został uruchomiony specjalny program pomocowy, w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia dla klientów, którzy już zakupili urządzenia wyposażone w wadliwe chipsety Intel P67 i H67. Jednocześnie powołano specjalną grupę, która w kooperacji z Intelem pracuje nad rozwiązaniem problemu oraz zminimalizowaniem ewentualnych niedogodności.
Przygotowana została specjalna strona internetowa Packard Bell, na której będzie można sprawdzić, czy problemy związane z wadliwym funkcjonowaniem chipsetów Intela dotyczą zakupionego produktu. Do czasu uruchomienia dedykowanego serwisu klienci Packard Bell mogą korzystać z witryny Intela, gdzie znajdują się odpowiednie instrukcje i wskazówki pozwalające na identyfikację wadliwych jednostek:
https://corpredirect.intel.com/Redirector/404Redirector.aspx?404;https://www.intel.com/consumer/products/processors/comparison.htm.
Klienci Packard Bell, którzy kupili jeden z wadliwych produktów, będą mieli możliwość naprawy usterki w ramach gwarancji, gdy tylko Intel dostarczy prawidłowo działające chipsety. Drugą opcją jest kontakt ze sprzedawcą Packard Bell i wymiana wadliwego modelu na inny, o porównywalnych parametrach.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.