Samsung 9-Series wydaje się być łakomym kąskiem nie tylko dla typowych klientów biznesowych, ale także dla wszystkich tych, którzy mają alergię na Apple. Pełnokrwistych konkurentów MacBooków Air na półkach sklepowych wciąż jest jak na lekarstwo, a nowy Samsung może w marketingu giganta z Cupertino konkretnie zamieszać.
Na serwisie YouTube, na którym znaleźć można praktycznie wszystko, wygrzebałem wideo promocyjne Samsunga 9-Series. W mało oryginalnej scenerii, narrator wymienia wszystkie najważniejsze funkcje nowej maszyny. Po obejrzeniu reklamy, mój apetyt na 9-Series wzrósł jeszcze bardziej.
Przypomnę, że Samsung 9-Series został zaprezentowany podczas styczniowych targów CES 2011. Laptop na półkach sklepowych ma być dostępny zarówno w postaci 11.6-, jak i 13.3-calowej. Na pewno zobaczymy go jeszcze na stoisku koreańskiego producenta na zbliżających się wielkimi krokami targach CeBIT 2011.
Sprzęt napędzany ma być przez jeden z nowych, niskonapięciowych procesorów Intel Core iX następnej generacji (Sandy Bridge) sparowany ze zintegrowanym chipsetem graficznym. W zestawie znajdziemy również dysk SSD o pojemności 128 GB, 4 GB pamięci RAM, Bluetooth oraz WiFi.
Żywotność w pełni naładowanej baterii laptopa ma oscylować ma w granicach 6.5 godzin. Za podstawową wersję Samsunga 9-Series będzie trzeba zapłacić około 1600$. Poniżej wspomniany materiał wideo.
źródło: YouTube
CeBIT 2011 odbywają się w Hanowerze w terminie 1-5 marca 2011 roku.
Dzięki blogom grupy techManiaK będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami CeBIT 2011.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
cena i wydajność bedzie decydować