>
Kategorie: GryNewsy

Cyberpunk 2077 będzie działał płynniej dzięki DLSS 3

Jeśli wciąż narzekacie na niedostateczną optymalizację Cyberpunka 2077, to właśnie nadarza się bardzo dobra okazja, by jeszcze raz spróbować swoich sił w hicie CD Projekt RED. Nvidia poinformowała bowiem o zastosowaniu w tym tytule technologii DLSS 3.

Technologia DLSS 3 od Nvidii pojawiła się na rynku we wrześniu 2022 r. – trzecia odsłona narzędzia pozwalającego na upscaling rozgrywki w wyższych rozdzielczościach. To oczywiście na służyć zapewnieniu bardziej płynnej rozgrywki, co z pewnością przyda się w tej produkcji.

A mowa o Cyberpunk 2077, czyli jednej z tych gier, która od początku rynkowego bytu kojarzy się z niedoróbkami technicznymi czy problemami z płynnością zabawy. Choć te kłopoty wydają się, to jednak dodanie tego rozwiązania do dzieła CD Projekt RED z pewnością przysłuży się pozytywnie tej grze.

Nowa łatka wprowadza usprawnienia, w tym ulepszenia sieci sztucznej inteligencji dla generowania ramek DLSS, które lepiej wykorzystują dane z silnika gry, poprawiając stabilność interfejsu użytkownika i jakość obrazu podczas szybkiego ruchu.

Dodanie obsługi DLSS 3 do Cyberpunka przygotowuje grunt pod nadchodzącą kolejną aktualizację gry, dodającą tryb Overdrive. Ma ona za zadanie jeszcze większe uwydatnienie ray tracingu i dalszą poprawę oprawy graficznej gry.

Warto wspomnieć, że z możliwości DLSS 3 od dziś skorzysta także inna, bardzo dobrze znana polska gra – mowa o Dying Light 2 od Techlandu.

źródło: Nvidia

Amadeusz Cyganek