Choć przez ostatnie lata konkurencja w segmencie mikrofonów uległa znaczącemu zagęszczeniu, to dla wielu marka Blue była wyznacznikiem jakości w tym segmencie. Była, bowiem Logitech postanowił wysłać ją w niebyt.
Niespełna pięć lat temu Logitech poinformował o przejęciu Blue Microphones – marki, która dla wielu parających się nagrywaniem audio zyskała status kultowej. Transakcja, opiewająca na 117 mln dolarów, pozwoliła firmie na ugruntowanie i tak mocnej pozycji na rynku akcesoriów audio.
Teraz czas Blue jednak się kończy, o czym poinformowali przedstawiciele właściciela tej linii produktowej.
Logitech podjęło ten krok dość niespodziewanie i realizuje go bardzo stanowczo – Blue zniknęła już z listy marek własnych tej firmy, a wszystkie produkty możemy teraz znaleźć wyłącznie w sekcji Logitech G, a więc sprzętów przeznaczonych dla graczy. Zniknęła także strona tego producenta, która przekierowuje nas prosto do domeny Logitecha.
Co ważne, koncern nie zamierza jednak uśmiercać popularnych linii produktowych mikrofonów Blue. Firma wciąż ma w planach produkcję modeli z serii Yeti – miejmy nadzieję, że będą to naprawdę solidne modele.
Co więcej, Logitech dokonał także pełnej akwizycji marki Astro, przejętej w 2017 r. – to producent wysokiej klasy headsetów, które od teraz także będą sprzedawane w ramach linii produktowej Logitech G. W tym wypadku jednak nazwa tego sprzętu nie zniknie, jak ma to miejsce w przypadku Blue.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.