Przedsiębiorstwo NVIDIA poinformowało na swoim blogu o paczce stworzonej dla Silnika Unreal Engine 5.2. Zawiera ona najnowszą technologię DLSS 3, która składa się na Super Resolution, Frame Generation i NVIDIA Reflex. Od teraz implementacja tych technologii będzie łatwiejsza dla twórców.
NVIDIA ogłosiła na swoim blogu (NVIDIA Developer) premierę paczki dedykowanej silnikowi Unreal Engine 5.2. Pozwala ona na łatwą implementację technologii DLSS 3, która składa się z:
- Super Resolution – skalowanie niższej rozdzielczości do wyższej rozdzielczości wyjściowej;
- Frame Generation – generowanie klatek;
- NVIDIA Reflex – technologia zmniejszająca opóźnienie w grach.
NVIDIA DLSS 3 to nawet 4-krotny wzrost wydajności
DLSS 3 ma pozwolić nawet na 4-krotny wzrost wydajności, dzięki czemu będziemy mogli skorzystać z obciążających technik.
Wtyczka Frame Generation pozwala wygenerować nowe klatki. Wraz z nią udostępniono NVIDIA Reflex, która zmniejsza opóźnienie w grach nawet 2-krotnie. Super Resolution natomiast oferuje różne tryby graficzne, które w różnym stopniu skalują rozdzielczość.
W paczce znalazło się też miejsce dla:
- Deep Learning Anti-Aliasing Mode (DLAA)
- NVIDIA Image Scaling
Użytkownicy mogą pobrać paczkę z technologiami po kliknięciu we wskazany link internetowy. Instrukcję, która objaśnia sposób instalacji znajdziemy natomiast w tym miejscu.
Ten wynik zapiera dech w piersiach. RTX 4090 bije rekord świata w OC!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.