Marka Kross wprowadziła na rynek nowy model roweru elektrycznego z serii Sentio Hybrid. Model Sentio Hybrid 6.0 wyróżnia się baterią o dużej pojemności, a także zastosowaniem osprzętu marki Shimano.
Sentio Hybrid to tegoroczna seria elektrycznych rowerów miejskich polskiej marki Kross, która składa się już z kilku modeli z różnych półek cenowych. Teraz czas na kolejny wariant z tej linii – Sentio Hybrid 6.0.
Osprzęt Shimano to gwarancja solidności
Kross Sentio Hybrid 6.0 to rower elektryczny bazujący na osprzęcie marki Shimano. Sercem roweru jest silnik Shimano Steps E6100 o mocy 250W i momencie obrotowym 60 Nm. To popularna jednostka, która powinna zapewnić płynną i odpowiednią jazdę ze wspomaganiem o prędkości do 25 km/h.
Rower posiada także bardzo solidną baterię – to ogniwo o pojemności 504 Wh, co ma zapewnić zasięg na jednym ładowaniu na poziomie nawet 90 km. Jej ładowanie potrwa natomiast ok. 4 godzin.
Kross Sentio Hybrid 6.0 bazuje na 8-stopniowej kasecie Shimano – rzecz jasna także z manetką, korbą i tylną przerzutką tego producenta. Shimano zadbało także o hydrauliczne hamulce tarczowe o średnicy 160 mm. Nie brak także amortyzowanego widelca marki Suntour, ale jego skok jest stosunkowo niewysoki i wynosi 63 mm.
Całość oparto na 28-calowych kołach, na które założono opony Vredestein Perfect Tour o szerokości 47 milimetrów. Warto także zwrócić uwagę na bogaty zestaw akcesoriów – wśród nich znajdziemy błotniki, bagażnik oraz oświetlenie, a także blokadę tylnego koła, która ma zapewnić odpowiednią ochronę przed kradzieżą. Nie brak oczywiście wyświetlacza, który pozwoli nam na uzyskanie informacji o szybkości jazdy czy stanie naładowania baterii.
Rower Kross Sentio Hybrid 6.0 dostępny jest w zielonym wariancie kolorystycznym oraz dwóch rozmiarach ramy: L oraz XL. Rower jest już dostępny w internetowym sklepie tej marki – musimy za niego zapłacić 12 499 złotych.
źródło: Kross
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kupiłem ten rower w sierpniu na początku było ok po przejechaniu 300km podczas jazdy zaczął się wyłączać.
Serwis tego nie ogarnia i nie zna przyczyny.
Ogólnie jestem rozczarowany
Nie prawda. Jest to bardzo pojemna bateria. Jezdze codziennie od dwoch lat . Starcza na dlugo. Polecam . Kross.
Bateria 504Wh jest w roku 2023 wyjątkowo mała co do pojemności, a jej zastosowanie wynika jedynie z chęci obniżenia ceny roweru.