Firma Thok wprowadziła do sprzedaży w Europie nowy model roweru elektrycznego z pełnym zawieszeniem. Ten jednoślad sprawdzi się zarówno na drogach asfaltowych, jak i szutrowych.
Thok MIG e-S to rower elektryczny, który jest reklamowany jako hybryda modelu gravelowego oraz miejskiego. Jego wszechstronność podkreśla pełne zawieszenie zastosowane przez producenta.
Pełne zawieszenie sprawdzi się na różnych nawierzchniach
Thok zastosował bowiem zawieszenie marki RockShox, ze skokiem 150 mm na froncie oraz 140 mm z tyłu. Wygodę jazdy zwiększają także szerokie opony Schwalbe Johnny Watts 365 o rozmiarze 29″ z przodu oraz 27,5″ z tyłu. Stabilność poruszania się zwiększa także pozycja baterii, która obniża środek ciężkości całej konstrukcji.
Ogniwo od Shimano ma pojemność 630 Wh – to powinno zapewnić jazdę na naprawdę solidnym dystansie. Całość napędzana jest z kolei silnikiem Shimano Steps E7000 o momencie obrotowym 60 Nm.
Producent nie oszczędzał na osprzęcie
Thok nie oszczędzał także w kwestii napędu – producent postawił bowiem na 12-rzędową kasetę SRAM SX Eagle z przerzutką tylną i manetką z tej samej serii. Solidnie prezentują się także hamulce – to „tarczówki” Guide T o średnicy wynoszącej 200 mm.
Rower został także wyposażony w błotniki i tylny bagażnik, a także wyświetlacz Shimano o przekątnej 1,39″. Możliwe jest także dokupienie dodatkowych akcesoriów w postaci toreb zawieszanych na bagażniku.
Rower jest dostępny w czterech wersjach rozmiaru ramy – od M do XL. Jednoślad jest już dostępny w Europie, a cena tego modelu została ustalona na poziomie 4490 euro, czyli ok. 19 500 złotych.
Zobacz również:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Ten rower jest kwintesencją oszczędzania na rowerze… Cały osprzęt to totalne minimum i najniższa półka w każdej kategorii. Sram SX ma plastikową konstrukcje i jest znany z pękania, szczególnie przy mocy obrotowej silnika elektrycznego. Nie warto nawet rozważać.