Trek powoli odsłania karty, jeśli chodzi o kolekcję rowerów elektrycznych na rok 2024. Jednym z nich jest District+ 5 – jednoślad przeznaczony do miasta z automatyczną przekładnią od Enviolo i silnikiem Bosch.
Trek District+ 5 to rower, który bez wątpienia można nazwać jako jeden z najbardziej zaawansowanych elektrycznych jednośladów z miejskim przeznaczeniem.
Jego specyfikacja robi bowiem naprawdę spore wrażenie, bowiem rower umożliwi nam bardzo płynną i wygodną jazdę. Dlaczego? Na pokładzie znajdziemy bowiem napęd paskowy Gates CDX z piastą automatyczną Enviolo Trekking, która samoczynnie przerzuca za na biegi.
Do tego mamy mocny silnik Bosch Performance Line Cruise, którego moment obrotowy to aż 75 Nm. Bateria jest z kolei dostępna w trzech wariantach: 400, 545 lub 725 Wh, więc różnice w zasięgu mogą być zauważalne, w zależności od wybranej wersji.
Rower wyposażono w sztycę teleskopową oraz widelec SR Suntour Mobie 34 o skoku 60 mm ze sprężyną powietrzną. Na pokładzie mamy także solidne hamulce hydrauliczne Shimano z tarczami o średnicy 180 mm.
Rower wyposażono w kompletne oświetlenie marek Spanninga i Herrmans, a także błotniki i tylne bagażnik. Całość osadzono na obręczach Bontrager Kovee i oponach Schwalbe Super Moto-X. Udźwig całej konstrukcji to z kolei aż 160 kg.
Świetna specyfikacja niesie jednak ze sobą naprawdę spore wydatki. Poszczególne warianty Trek District+ 5 wyceniono następująco:
Tanio nie jest, ale to rower z naprawdę kapitalnym osprzętem.
Zobacz również:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.