W kolekcji rowerów elektrycznych marki Kross na rok 2024 pojawiła się bardzo ciekawa propozycja. To druga generacja niezwykle cenionego gravela Esker, wyposażonego w silnik elektryczny.
Kross Esker to jedna z najpopularniejszych opcji wśród miłośników solidnych, klasycznych graveli w sensownej cenie. Producent poszedł za ciosem, prezentując ten lubiany jednoślad w wersji z napędem elektrycznym.
Kultowy gravel teraz z napędem elektrycznym
Kross Esker Hybrid 2.0 to klasycznie prezentujący się rower gravelowy, wyposażony w silnik Hyena MRC-250 o mocy 250 W i 40 Nm. Na pokładzie znajdziemy także stosunkowo niewielką baterię o pojemności 349 Wh, więc dużego zasięgu raczej nie powinniśmy się spodziewać – według producenta to maksymalnie 50 km.
W Esker Hybrid 2.0 zamontowano 11-rzędową kasetę Microshift z przerzutką Microshift Advent M6205. Kross postawił także na hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro o średnicy 160 mm.
Oprócz tego możemy liczyć na różnorodne dodatkowe komponenty. Kross wskazuje m.in. na kierownicę z flarą, co ma poprawić kontrolę nad rowerem w cięższych warunkach. Została ona owiniętą owijką Fizik Terra Microtex, a wygodę jazdy ma zapewnić siodełko WTB Volt Sport. Na obręczach umieszczono z kolei szerokie, 28-calowe opony WTB Resolute.
Nowy rower elektryczny od Kross trafił już do sprzedaży. Za tego lekkiego, klasycznego gravela ze wspomaganiem elektrycznym musimy zapłacić 10 999 złotych.
Zobacz również:
- Hulajnoga elektryczna do 1000 złotych. Co (i czy warto) wybrać?
- Dobry rower elektryczny do 10 tys. zł? Oto polecane modele na 2024 rok
- Test taniego roweru elektrycznego PVY Z20 PRO, czyli Wigry 5 na sterydach
- Test taniego roweru elektrycznego Eleglide M1 Plus. Wygodna podróż w dobrej cenie?
- Najlepsze rowery elektryczne do 5000 złotych
- Przyczajony tygrys, ukryty mustang czyli TEST hulajnogi Angwatt C1
Ceny Kross Esker Hybrid 2.0
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.