Firma Deruiz wprowadza do sprzedaży w Europie nowy model roweru elektrycznego. Lapis to jednoślad, który zwraca uwagę bardzo mocnym silnikiem, a także solidną baterią.
Deruiz Lapis to jednoślad, który określany jako elektryczny rower typu SUV. To oznacza, że cała konstrukcja dobrze sprawdzi się zarówno w miejskiej przestrzeni, jak i na znacznie bardziej wyboistych, górzystych szlakach.
Jazdę w trudnym terenie z pewnością ułatwi bardzo mocny silnik. To jednostka firmy ANANDA, której moment obrotowy to aż 110 Nm. Nie da się więc ukryć, że strome podjazdy nie powinny stanowić problemu dla tego roweru.
Na pokładzie znajdziemy także baterię o pojemności 664 Wh – to, w zależności od trybu wsparcia, ma wystarczyć na nawet 145 km jazdy na jednym ładowaniu.
Pełne zawieszenie to w tym rowerze mała niespodzianka
Rower wyposażono w 10-rzędową kasetę od Shimano, a także kompletny zestaw zawieszenia. Z przodu mamy widelec RockShox Judy Silver o skoku 100 mm, z kolei z tyłu umieszczono damper RockShox Monarch RL Air.
Całość bazuje na 27,5-calowych kołach z oponami Schwalbe Hurricane MTB o szerokości 2,4″. Nie brak także hamulców hydraulicznych Tektro M535, a także bogatego wyposażenia w postaci m.in. bagażnika, kompletnego oświetlenia czy błotników.
Co ciekawe, cena tego bardzo dobrze wyposażonego roweru jest całkiem przyzwoita. Deruiz Lapis został wyceniony na kwotę 3299 euro, co przekłada się na ok. 14 300 złotych.
Zobacz również:
- TrybEco LEA to piękny rower – i nie tylko dla kobiet! (TEST)
- Hulajnoga elektryczna do 1000 złotych. Co (i czy warto) wybrać?
- Dobry rower elektryczny do 10 tys. zł? Oto polecane modele na 2024 rok
- Test taniego roweru elektrycznego PVY Z20 PRO, czyli Wigry 5 na sterydach
- Test taniego roweru elektrycznego Eleglide M1 Plus. Wygodna podróż w dobrej cenie?
- Najlepsze rowery elektryczne do 5000 złotych
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jaki mocny silnik, jaka pojemna bateria? Piszecie tylko platne artykuly?
Rzeczywiście, przyzwoita cena, jak za używane auto przeciętnego Polaka. Po cholerę takie artykuły? Sponsorowane?
W Europie , czy w unii europejskiej i czy w całej, czy tylko na drogach publ.?
Dopuszczona w Europie moc silnika to 250W, więc ten rower jest nielegalny. A za tę cenę kupię dwa chinole o mocy 1000W, które są solidniejsze.