Nowy rower elektryczny od Trek pokazuje, że także i u tego producenta – powszechnie uważanego za „solidnie wycenianego”, znajdziemy także stosunkowo przystępny cenowo sprzęt. A przy tym – naprawdę nieźle wyposażony.
Nowy rower elektryczny od Trek – Marlin+ – to dość klasycznie wyglądający elektryk MTB. Jeśli jednak chodzi o jego specyfikację, to cóż – jest po prostu solidnie.
Na pokładzie roweru znajdziemy silnik Bosch Active Line Plus umieszczony centralnie, z momentem obrotowym na poziomie 50 Nm. Do tego mamy baterię Bosch PowerTube o pojemności 400 Wh, z możliwością skorzystania z dodatkowego modułu 250 Wh.
Rower dostępny jest w dwóch wariantach. Model Trek Marlin+ 6 wyposażono w 9-rzędową kasetę Shimano Linkglide z tylną przerzutką Shimano Cues. W przypadku nieco droższego modelu Marlin+ 8 możemy liczyć na 12-rzędową kasetę Shimano Deore z manetką i przerzutką tylną z tej samej serii.
Jeśli chodzi o resztę specyfikacji, możemy liczyć na hydrauliczne hamulce tarczowe o średnicy aż 203 mm. Nie brak oczywiście amortyzowanego widelca – to Suntour XCM 34 o skoku 120 mm (tylko w przypadku rozmiaru XS możemy liczyć na skok 100 mm).
Całość osadzono na obręczach Bontrager oraz oponach Bontrager Gunnison Pro XR o szerokim przekroju 2,60″. W przypadku rozmiaru XS i S ich wielkość to 27,5″, z kolei większe otrzymały 29-calowe ogumienie.
Biorąc pod uwagę standardy marki Trek, cena nowego modelu wydaje się być bardzo przystępna. Rower kupimy już w oficjalnym sklepie producenta – za wariant Marlin +6 zapłacimy 13 499 złotych, z kolei model Marlin+ 8 wyceniono na 15 999 złotych.
Zobacz również:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.