Romet postanowił odświeżyć jeden z podstawowych modeli rowerów elektrycznych. Mowa o wariancie E-Wagant, który jest dostępny w kilku różnorodnych konfiguracjach.
Model Wagant to stały bywalec oferty rowerów od Romet – zarówno klasycznych, jak i elektrycznych. Także i w tegorocznej ofercie e-bike’ów od tej marki nie mogło zabraknąć modelu E-Wagant.
Podstawowy model trekkingowy od Romet jest dostępny w trzech wariantach. Bazowy to Romet E-Wagant 1.0. To konstrukcja bazująca na silniku Bafang G020 o mocy 250W i momencie obrotowym 45 Nm.
Na pokładzie mamy także napęd Shimano z 8-rzędową kasetą, jak również hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano BL-MT200 o średnicy 160 mm. Producent postawił także na wygodne siodełko Selle Royal, a amortyzację podczas jazdy oferuje amortyzator Suntour NEX-E25-LO-DS o skoku 75 mm. Całość wieńczy bateria o pojemności 504 Wh.
Wersja o numerze 2.0 przynosi tak naprawdę tylko jedną zmianę. Producent zmienił bowiem napęd na osprzęt Shimano Cues z 9-rzędową kasetą. I… to tyle.
Znacznie więcej dzieje się w kwestii wariantu 3.0. Romet pozostawia tutaj 9-rzędowy napęd Shimano Cues. W zamian jednak otrzymujemy silnik Bafang M200 z wyższym momentem obrotowym – 60 Nm.
Ponadto możemy liczyć na kompletne oświetlenie marki Spanninga, amortyzowany widelec Suntour o nieco większym skoku (80 mm), a także przednią tarczę hamulcową o średnicy 180 mm. Całość wieńczy bateria o pojemności 540 Wh (zasięg 120 km) lub 725 Wh (nawet 160 km na jednym ładowaniu).
Każdy z modeli jest dostępny w dwóch rozmiarach ramy: 18 i 20″. Rowery trafiły już do sprzedaży, a ceny poszczególnych wersji są następujące:
Zobacz również:
źródło: Romet
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Komentarze
A co w Romecie jest polskiego?
W opisach wyposażenie głównie Shimano, może chociaż rama?
W tym przypadku to chyba pozostaje nazwa i po prostu składany jest w naszym kraju. Ceny jak za nasz krajowy rower też nie napawają optymizmem. Szkoda...
Jak obliczacie te zasięgi? To ile średni kolarz wykręci?