Sieć sklepów Lidl wprowadza do sprzedaży dwa nowe rowery elektryczne marki własnej Crivit. To bardzo tanie sprzęty, które – co ciekawe – bazują na napędzie paskowym.
Do sklepów sieci Lidl w Europie powoli trafia druga generacja roweru elektrycznego Crivit Urban, który niestety nie pojawił się w oficjalnej dystrybucji w naszym kraju. Miejmy nadzieję, że w przypadku nowych modeli ta sytuacja ulegnie zmianie.
Do sprzedaży trafiają dwa warianty – z obniżoną ramą (Crivit Urban Y.2) lub klasyczną, zamkniętą (X.2). To tak naprawdę jedyna różnica pomiędzy tymi dwoma wariantami.
Tanie rowery, choć na karbonowym pasku
Tym samym możemy liczyć na jednoślad napędzany silnikiem Mivice M080 o momencie obrotowym 40 Nm, umieszczonym w tylnej piaście. Co ciekawe, rower zamiast klasycznego napędu na łańcuchu bazuje na karbonowym pasku. Ta konfiguracja zapewnia trzy poziomy asysty wybierane za pośrednictwem niewielkiego wyświetlacza umieszczonego w ramie.
Rower wyposażono w hydrauliczne hamulce tarczowe od Shimano oraz 27,5-calowe opony Schwalbe Big Ben, co w tej półce cenowej raczej nie jest standardem. Nie brak oczywiście kompletnego oświetlenia, podnóżki, a także błotników i tylnego bagażnika.
Całość uzupełnia bateria o pojemności 360 Wh zintegrowana z ramą. Ma to wystarczyć na nawet 100 km jazdy na jednym ładowaniu.
Oficjalna, europejska cena modeli Crivit Urban Y.2 i Crivit Urban X.2 to 1249 euro. Jeśli rower trafi do Polski, powinniśmy spodziewać się ceny w okolicach 5500 złotych.
Zobacz również:
- Jaki rower elektryczny dla dziecka i nastolatka? Polecane modele na 2024 rok
- TrybEco LEA to piękny rower – i nie tylko dla kobiet! (TEST)
- Hulajnoga elektryczna do 1000 złotych. Co (i czy warto) wybrać?
- Dobry rower elektryczny do 10 tys. zł? Oto polecane modele na 2024 rok
- Test taniego roweru elektrycznego PVY Z20 PRO, czyli Wigry 5 na sterydach
- Test taniego roweru elektrycznego Eleglide M1 Plus. Wygodna podróż w dobrej cenie?
- Najlepsze rowery elektryczne do 5000 złotych
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
To jest jedyna mobilność elektryczna z którą się można całkowicie zgodzić, samochody elektryczne na etapie prototypów.