Jeden z mniej znanych producentów silników do rowerów elektrycznych – hyena – zaprezentował nową, centralnie montowaną jednostkę elektryczną. To lekki silnik z wysokim momentem obrotowym, który sprawdzi się w rowerach miejskich czy trekkingowych.
hyena to marka, która jest raczej mniej znana na rynku silników elektrycznych od takich tuzów, jak Bosch, Bafang czy Brose. Jej najnowsza propozycja może jednak solidnie namieszać w segmencie e-bike’ów.
Lekki i mocny silnik może zamieszać w stawce
UniDrive 70 to bowiem centralnie montowany silnik, który powinien znaleźć się na wyposażeniu lekkich rowerów górskich, trekkingowych czy miejskich. Waga tej jednostki napędowej to bowiem zaledwie 2,4 kg. Uwagę zwraca za to wysoki moment obrotowy – wynosi on 70 Nm. Mocy przy podjazdach nie powinno więc zabraknąć.
Na bazie tego silnika stworzone zostaną całe systemy: BS-B540+, BS-A500 i BE-B180 to pakiety z dwoma akumulatorami i możliwością zwiększenia zasięgu za pomocą dodatkowego ogniwa.
hyena do dyspozycji odda także różnorodne wyświetlacze oraz sterowniki. Dodatkowo możemy także liczyć na oficjalną aplikację mobilną, która zapewni nam dostęp do szczegółowych informacji na temat silnika czy baterii. Zestawy od hyena oferują także narzędzia serwisowe, dzięki czemu warsztaty będą mogły przeprowadzić zdalną diagnostykę.
Na razie nie wiadomo, kiedy pierwsze rowery z silnikiem UniDrive 70 pojawią się na rynku. Można jednak oczekiwać, że stanie się to jeszcze w tym roku.
Zobacz również:
- Jaki rower elektryczny dla dziecka i nastolatka? Polecane modele na 2024 rok
- TrybEco LEA to piękny rower – i nie tylko dla kobiet! (TEST)
- Hulajnoga elektryczna do 1000 złotych. Co (i czy warto) wybrać?
- Dobry rower elektryczny do 10 tys. zł? Oto polecane modele na 2024 rok
- Test taniego roweru elektrycznego PVY Z20 PRO, czyli Wigry 5 na sterydach
- Test taniego roweru elektrycznego Eleglide M1 Plus. Wygodna podróż w dobrej cenie?
- Najlepsze rowery elektryczne do 5000 złotych
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.