Jeden z bardziej rozpoznawalnych modeli rowerów elektryczny od EcoBike – model X-Cross – w tym roku doczekał się sporej metamorfozy. To klasycznie wyglądający rower trekkingowy z solidnym zasięgiem, bazujący na grupie osprzętu od Shimano.
Nowy, elektryczny trekking od EcoBike to jednoślad o bardzo klasycznym wyglądzie – co ważne, jednoślad sprawdzi się zarówno w miejskiej przestrzeni, jak i na wypadzie za miasto na względnie równej powierzchni.
To zasługa obecności amortyzowanego widelca SunTour SF15 NEX-E25 o skoku 63 mm, a także sztycy teleskopowej. Cieszy także obecność bagażnika ze zintegrowanym wyświetleniem, a producent chwali się także lepszym zabezpieczeniem baterii przed wodą.
Ogniwo, jakie zastosował producent, ma pojemność 522 lub 630 Wh. To baterie od LG, na których przejedziemy nawet 140 km na jednym ładowaniu. W przypadku silnika możemy liczyć na jednostkę od Bafang – model SWX02 z momentem 45 Nm. Do kompletu mamy zaś nowy, kolorowy wyświetlacz chińskiego producenta o oznaczeniu C270.
Rower bazuje na osprzęcie Shimano – 9-biegowej kasecie, a także tylnej przerzutce Shimano Alivio. Oprócz tego mamy hydrauliczne hamulce Alhonga HJ-HT472.
W porównaniu do poprzedniej generacji tego modelu możemy także liczyć na nieco szersze opony – to 28-calowe ogumienie Schwalbe Energizer Plus z przekrojem 1,95″.
Rower dostępny jest w dwóch kolorach – czarnym oraz białym. Za wersję z baterią 522 Wh trzeba zapłacić 8299 złotych. Wariant z ogniwem 630 Wh to już z kolei koszt wynoszący 9099 złotych.
Zobacz również:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Komentarze
Czy można liczyć na wersję z napędem paskowym i wewnętrzną przekładnię? Byłoby idealnie.