Copyright © mobiManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 580 queries. 0,168, 0.168 (0,168) (14969294.5, D3dgg6hDh43) |
MTB i elektryczny to nie powinno się łączyć
180km to zapewne max zasięg w idealnych warunkach i po płaskim na mode ECO. W górach mój Focus JAM2 z baterią 630kWh przejdzie około 40km w trybie e-MTB i dobrym tempie z dużymi przewyższeniami itd., więc tu z baterią ciut większą pewnie około 50km. Ale to i tak sporo. Długie trasy Glacensis mają po około 25km więc spokojnie dwa razy można taką trasę dziabnąć, co dla amatora jest całkowicie wystarczające.
Zgodzę się z kolegą że 180km można zrobić w dobrych warunkach jadąc w trybie ECO
Zgodzę się z kolegą że 180km na jednym ładowaniu można zrobić w dobrych warunkach jadąc w trybie ECO
Mam akurat crussis one largo 9.8 m jest ok ale żeby w dużych górach czy długie dystanse to muszą być z 2 akumulatory lub ładowanie na trasie przekonałem się na trasie Gdynia bel trzeba ładować Ale w ogóle jest ok zasięg teoretyczny 160 km jakieś może przejedzie 140 – 150 km. Myślę też o małej stacji ładowania do niego i drugim akumulatorze.jest ok
Czemu nie? Jest to wręcz najlepsze połączenie, zwiedzanie gór i lasów na elektryku jest zajebiste. Dalej się zmęcze ale zrobię 80km i kilka szczytów a nie 40km.jednam gadanie że na baterii 750 można zrobić 180km to jest bzdura. Max 100 i to na dodatek na niskim trybie pomocy.
Nawet 80 km ciezko zrobic w trybie eko, mam ten silnik.
Ja mam cube stereo hybrid 140 hpc race 750 i na jednym ładowaniu w trybie turbo robię około 100 km. Mieszkam w Irlandii i tereny tutaj nie należą do „idealnie plaskich
„Całość bazuje na osprzęcie Bosch” w tym . momencie przestałem czytać. Drogi autorze do osprzętu zaliczamy również inne komponenty takie jak np: hamulce. Powinno być że rower bazuje na silniku Bosch, bo wątpię czy cały napęd jest z tej firmy.