Copyright © mobiManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 425 queries. 0,133, 0.133 (0,133) (77405621.5, D3dgg6hDh43) |
To jest żart, niech ktoś zrobi test w górach nawet na najniższym wspomaganiu nie ma opcji żeby ten rower przejechał 160 km chyba że 80% będzie to zjazd z góry. Druga sprawa, że jadąc rowerem elektrycznym na najniższym trybie jest co najmniej idiotyczna jak ten artykuł sponsorowany, w tej sytuacji zdecydowanie lepiej byłoby kupić rower bez napędu elektrycznego.
Gadanie o zasięgu rowerów elektrycznych jest całkowicie bezsensowne. Mamy tu do czynienia z układem hybrydowym rowerzysta+ silnik elektryczny, a przecież każdy rowerzysta jest inny!. Jeden rowerzysta będzie ważył 100kg drugi 70kg i ten drugi będzie miał lepsze wyniki zasięgu. Jeden rowerzysta będzie umiejętnie zmieniał przełożenia idobierał tryby tak żeby pedałować w miarę szybko a drugi będzie gniótł pedały na twardym przełożeniu i maksymalnym wspomaganiu. Zasieg zależy też od ilości i nastromienia podjazdów. Czyli tak naprawdę każdy e-biker uczy się efektywnie wykorzystywać swój sprzęt i z czasem wie na ile może sobie pozwolić. Jeden rowerzysta weźmie rower i walnie 60km po górach a drugi załatwi baterie na drugim podjeździe.