>

Ten niemiecki producent szykuje mocną ofertę rowerów elektrycznych. To pierwsze modele na 2025 rok

Podczas targów Eurobike niemiecka marka Bulls zaprezentowała nowe rowery elektryczne, które wejdą w skład oferty na rok 2025. Przegląd nowego portfolio tego popularnego producenta rozpoczynamy od modeli przeznaczonych do jazdy mieście lub w mniej wymagającym terenie.

Niemiecka marka Bulls od lat oferuje naprawdę szerokie spektrum rowerów – zarówno z klasycznym napędem, jak i tych, które wykorzystują wspomaganie napędu elektrycznego. Podczas targów Eurobike 2024 ten producent zaprezentował bardzo szerokie portfolio jednośladów, które już wkrótce zasilą ofertę tego producenta.

Bosch na pokładzie to gwarancja solidności

W pierwszej kolejności skupmy się na modelach, które powinny sprawdzić się głównie w miejskiej przestrzeni. To stosunkowo proste modele rowerów elektrycznych, z niewielką amortyzacją, ale wykorzystujące jednocześnie bardzo solidny osprzęt od Boscha. Nie znamy cen, ale można śmiało założyć, że jeżeli szukacie tanioszki, to rowery Bulls nie powinny znajdować się w kręgu Waszych zainteresowań.

fot. Bulls

Pierwszym z nadchodzących modeli jest Bulls Stormbird Evo. To sprzęt bazujący na popularnym silniku Bosch Performance Line CX o momencie obrotowym wynoszącym 85 Nm. Fotografia sugeruje, że będzie to sprzęt przeznaczony raczej dla mniejszych osób – dodatkowo warto wspomnieć o obecności sztywnego widelca.

Za zmianę biegów odpowiada automatyczna, pięciostopniowa przekładnia, a rower posiada także hydrauliczne hamulce tarczowe o średnicy 180 mm. Całością będziemy zarządzać z poziomu wyświetlacza Bosch Intuvia 100 Mini. To rower, który powinien sprawdzić się także w kontekście jazdy gravelowej.

fot. Bulls

Na wielkie możliwości w zakresie amortyzacji nie powinniśmy liczyć

Konstrukcją skrojoną w kwestii jazdy po mieście wydaje się być także model Bulls Urban Grinder Evo SX. To sprzęt także korzystający z możliwości silnika od Bosch, ale nieco słabszego – mowa o jednostce Performance Line SX z momentem obrotowym 55 Nm. Do dyspozycji mamy także prosty wyświetlacz Bosch Mini Remote.

Amortyzacja? Jest, ale w mocno podstawowym wydaniu. Mowa tutaj o widelcu od SR Suntour o skoku zaledwie 40 mm. Napęd bazuje na 10-rzędowej kasecie od Shimano z tylną przerzutką Shimano Cues RD-U6000, a hydrauliczne hamulce tarczowe mają średnicę 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu. Na ten moment nie wiadomo, kiedy wystartuje sprzedaż nowych rowerów elektrycznych od Bulls. Konkrety poznamy zapewne dopiero za jakiś czas.

źródło: Bulls

Amadeusz Cyganek

Komentarze