REKLAMA TP
czwartek, 1 sierpnia 2024, Amadeusz Cyganek

To rewolucyjne oświetlenie rowerowe. Bezpieczeństwo w nocy (i nie tylko) na całego

phare-velo-electrique-adptatatif-1024×768
Schemat działania oświetlenia adaptacyjnego / fot. Busch und Müller

0 odpowiedzi na “phare-velo-electrique-adptatatif-1024×768”

  1. Al Green pisze:

    Aż 150lux? No tak bo samochody tylko ok 700-1000 na reflektor B&M mają fajne rozwiązania ale mimo fajnej wiązki też w innych modelach mogą się schować z nawet niezbyt wyszukanymi soczewkowym i z długimi i krótkimi które w sumie mogą dać maksymalnie 1700lux wtedy 150lux to po prostu za mało żeby pewnie jechać rowerem szybciej niż jakieś 12-15km/u. Mniej niż 400 to nieśmieszny żart nawet jak jest odpowiednia wiązka.

    I za takie absolutne minimum z fajną wiązka płacić taką kasę to sztuka dla sztuki

  2. Krzyno pisze:

    Cha, cha, cha… gdyby dołożyli do tych 150 lx jeszcze z 1000 luxów w tej cenie to, ustawiam się w kolejce do zakupu.

  3. Dr Zuo pisze:

    No to się do komentowania specjaliści zlecieli, którzy nie odróżniają luxa od lumena…


reklama