Xiaomi przekracza postawione przez siebie granice. Marka przewiduje niemałą sprzedaż za elektryczny model pojazdu, który zadebiutował na początku tego roku.
Xiaomi to marka, która zyskała rozpoznawalność dzięki wielu innowacyjnym rozwiązaniom w dziedzinie elektroniki użytkowej. Swoją pozycję zbudowała przede wszystkim na rynku smartfonów, oferując nowoczesne i przystępne cenowo smartfony.
Nie jest jednak żadną tajemnicą, że chiński producent głodny jest sukcesów na różnych szczeblach rynkowych. W ostatnich latach marka sukcesywnie poszerza bowiem horyzonty, rozwijając swoją ofertę.
Firma wkracza aktualnie również na rynek pojazdów elektrycznych z wielkimi nadziejami. Celem Xiaomi jest sprzedanie 120 000 sztuk SU7 do końca 2024 roku.
Samochód od Xiaomi zadebiutował na rynku w marcu tego roku, a jego cena zaczyna się od około 116 000 zł. W zeszłym miesiącu marka sprzedała ponad 10 000 egzemplarzy, a w październiku firma liczy na podwojenie tej liczby.
Działania związane ze zwiększeniem produkcji i marketingu opłaciły się. Z tego powodu Xiaomi podwyższyło swój cel ze 100 000 na 120 000 sprzedanych sztuk do końca tego roku. Wygląda na to, że marka ma spore szanse osiągnąć wyznaczony próg.
Źródło: ArenaEV
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.