>

Elektryczny rower cargo od Decathlon w nowej wersji. Już w Polsce!

Do sprzedaży w Polsce trafił nowy wariant jednego z najciekawszych elektrycznych rowerów cargo – to model Decathlon BTwin Velocargo Family F900E. Sprzęt dostępny jest w nowej wersji kolorystycznej, choć jest on odrobinę droższy.

Rowery cargo stanowią na razie niewielki wycinek oferty jednośladów z napędem elektrycznym w Decathlon, ale ta sytuacja powoli zaczyna się zmieniać. Do sprzedaży trafia bowiem kolejna wersja ciekawego modelu BTwin Velocargo Family F900E, zaprezentowanego kilka miesięcy temu.

fot. Decathlon

Nowy kolor… droższy o 1000 złotych

Tym razem jedyną różnicą jest zastosowanie nowego wariantu kolorystycznego – do modelu w kolorze „mrożonego brązu” dołącza „słonecznikowa pomarańcza”. Co nieco zaskakujące, mimo braku zmian w specyfikacji, pomarańczowy wariant jest droższy o 1000 złotych.

To oznacza, że za ten model musimy zapłacić 22 999 złotych. Sporo? Niby tak, ale pamiętajmy, że jednoślady cargo to jednak sprzęty o znacznie innych zastosowaniach niż klasyczne modele, a przy tym wyposażone w większą ilość gadżetów. A tych w zestawie zdecydowanie nie zabraknie.

fot. Decathlon

Trójka dzieci na pokładzie? Żaden problem

Do dyspozycji otrzymujemy bowiem sporych rozmiarów kabinę z przodu – ma ona pojemność 200 litrów i pozwala na przewożenie nawet trójki dzieci. To zasługa dwóch ławek: jednej montowanej na stałe i drugiej składanej. Dodatkowo możemy liczyć na 5-punktowe pasy bezpieczeństwa, drzwiczki z zabezpieczeniem przed nagłym otwarciem, a także osłonę przeciwdeszczową.

Rower ma także komplet pozostałych akcesoriów – oświetlenie, błotniki i stopkę, a także tylny bagażnik o udźwigu 27 kg. Jeśli zaś chodzi o parametry techniczne, to konstrukcja napędzana jest silnikiem centralnym Brose o momencie obrotowym sięgającym 90 Nm. Bateria to z kolei ogniwo o pojemności 630 Wh, mające zapewnić nam zasięg na poziomie do 80 km w trybie Eco.

fot. Decathlon

Rower wyposażono także w moduł GPS pozwalający na lokalizację roweru, a także blokadę koła. Jednoślad posiada także hydrauliczne, 4-tłoczkowe hamulce tarczowe Tektro MH535 z tarczami o średnicy 180 mm. Z tyłu znajdziemy 26-calowe koło, podczas gdy z przodu zastosowano mniejsze, 20-calowe ogumienie.

źródło

Amadeusz Cyganek