Crossover Toyoty – lubiany przez Polaków Aygo X powraca na rynek w nowej wersji. Już teraz mogę wam zdradzić, że kosztuje on mniej niż 90 000 zł. Crossover wprowadza nowinki, których ze świecą szukać w poprzednich modelach marki.
Toyota Aygo X to kompaktowy crossover, który od momentu premiery stosunkowo szybko zdobył uznanie kierowców. Głównie za swoją zwinność i funkcjonalność w warunkach miejskich. Toyota nie zamierza jednak marnować potencjału pojazdu i swego czasu zapowiedziała prace nad edycją limitowaną Aygo X – o czym niedawno informowaliśmy. Najnowsza edycja Aygo X JBL to ukłon w stronę miłośników dźwięku wysokiej jakości.
Crossover Toyoty wchodzi na rynek – poznaliśmy polską cenę modelu
Ceny wspomnianego modelu startują od 89 900 zł za wersję z manualną skrzynią biegów. Wariant z automatyczną przekładnią Multidrvie S (najchętniej wybieraną przez klientów zdaniem Toyoty), kosztuje natomiast 94 900 zł. Wiadomość ta z pewnością powinna ucieszyć kierowców w naszym kraju, gdyż model przyjął się u nas całkiem dobrze.
Nowa wersja Aygo X JBL kusi się nie tylko wysokiej jakości systemem nagłośnienia JBL, lecz także detalami stylistycznymi. Samochód jest dostępny w ekskluzywnym kolorze Jasmine Silver z kontrastowym czarnym dachem, słupkami C oraz akcentami na zderzakach i listwach bocznych. Czarne, 18-calowe felgi aluminiowe zdobione są akcentami w odcieniu Dark Jasmine. Stylizacja wnętrza nawiązuje do kolorystyki nadwozia, a na oparciach foteli widnieją logotypy JBL.
Bogate wyposażenie i wydajny silnik
W wyposażeniu standardowym Aygo X JBL znalazł się zaawansowany system Premium Audio JBL, składający się z czterech głośników, wzmacniacza i subwoofera. Model jest również wyposażony w system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5-calowym ekranem dotykowym, nawigacją Connected oraz 4-letnim pakietem transmisji danych. Aygo X JBL oferuje także bezprzewodową łączność z Apple CarPlay i Android Auto, inteligentny kluczyk, podgrzewane przednie fotele, automatyczną klimatyzację i stację do bezprzewodowego ładowania.
Pod maską z kolei znajdziemy ekonomiczny silnik 1.0 o mocy 72 KM, który zdaniem Toyoty idealnie sprawdza się w mieście. Jak wspomniałem też wcześniej, model dostępny jest zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią. Tę drugą wybiera aż 65% klientów – producent podaje, że umożliwia ona dynamiczną, a jednocześnie oszczędną jazdę. Średnia zużycie paliwa w tej wersji wynosi bowiem 4,9 l/100 km.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dodaj komentarz