To najpopularniejsza hybryda marki w Polsce. Od początku roku do końca października zakupiono łącznie 11 051 egzemplarzy w różnych wariantach. Co takiego mają do zaoferowania wspomniane pojazdy, że kierowcy tak chętnie po nie sięgają?
Toyota bez wątpienia ma niemałe powody do radości. Toyota C-HR podbiła polski rynek crossoverów, zajmując pierwsze miejsce w segmencie C-SUV. Do października tego roku sprzedano 11 051 egzemplarzy obu generacji tego modelu. Sama marka podkreśla, że sukces wynika z popularności pierwszej generacji, jak i świetnie przyjętej nowej wersji pojazdu.
W okresie od stycznia do października 2024 roku na polskich drogach pojawiło się 1 363 egzemplarzy pierwszej generacji oraz aż 9 688 samochodów drugiej generacji. Nowa Toyota C-HR oferuje różne konfiguracje napędu. Najchętniej wybieranym napędem jest ten o mocy 140 KM, który do tej pory znalazł aż 5 866 nabywców.
Ewentualną alternatywą dla kierowców jest napęd 2.0 Hybrid o mocy 197 KM, który sprzedał się w nakładzie 3 467 egzemplarzy. Dostępny jest on z napędem na przód lub inteligentnym AWD-i. Nowością Toyoty jest Toyota C-HR Plug-in Hybrid o mocy 223 KM, której sprzedaż ruszyła w drugim kwartale tego roku – do końca października wybrało ją 355 klientów.
Podstawowa wersja Comfort (119 900 zł) oferuje m.in. LED-owe oświetlenie, 17-calowe felgi, dwustrefową klimatyzację automatyczną oraz system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem i interfejsami Apple CarPlay i Android Auto. To z kolei przełożyło się na całkiem solidną sprzedaż – do tej pory model w wersji Comfort zakupiło bowiem 2 904 klientów.
Najczęściej wybieraną wersją nowej Toyoty C-HR pozostaje jednak bogato wyposażona wersja Style, dostępna od 149 600 zł. W tej wersji oferowane są 18-calowe felgi, ulepszony 12,3-calowy ekran multimedialny z systemem nawigacji, czujniki parkowania, podgrzewane fotele oraz indukcyjna ładowarka. Klienci mogą też wybrać opcję dwukolorowego nadwozia w pakiecie Bi-tone. Wersję Style wybrało do tej pory 3 049 klientów.
Wersja Executive, oferowana od 160 400 zł, została sprzedana w liczbie 1 812 egzemplarzy. To propozycja wyróżniająca się m.in. 19-calowymi felgami aluminiowymi, sportowymi fotelami oraz elektrycznymi funkcjami. Z kolei Toyota C-HR GR SPORT, dostępna z napędami 2.0 Hybrid oraz 2.0 Plug-in Hybrid, to wersja o sportowym charakterze, z elementami stylistycznymi GR SPORT oraz systemami wspomagającymi. Model ten kosztuje od 184 100 zł i sprzedał się już w liczbie 618 egzemplarzy.
Na debiut drugiej generacji Toyoty C-HR przygotowano limitowane edycje Executive Premiere Edition oraz GR SPORT Premiere Edition, które znalazły odpowiednio 571 i 734 nabywców. Oferują one kompletne wyposażenie, w tym 20-calowe felgi, system HUD, cyfrowe lusterko oraz wysokiej klasy system audio JBL. Ceny tych wersji zaczynają się od 210 900 zł.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.