>
Kategorie: MotoryzacjaNewsy

Toyota rozbija motoryzacyjny bank. Nowy sedan marki sprzedaje się jak świeże bułeczki

Toyota, jak to ma w zwyczaju, chwali się, iż jej nowy sedan zdobywa serca kierowców. To jeden z tych pojazdów, który raptem po dwóch tygodniach od premiery sprzedaje się jak świeże bułeczki. Co zadecydowało o sporym sukcesie pojazdu?

Do połowy listopada polscy klienci złożyli 2037 zamówień na nową Toyotę Camry. Auta w bogatych wersjach wyposażeniowych Prestige i Executive cieszą się największą popularnością. Toyota chwali się, co zadecydowało o dużej popularności wspomnianego modelu. Ostatnio informowaliśmy was także o najpopularniejszych pojazdach Toyoty z tego roku. 

Toyota chwali się wysokim zainteresowaniem nowego sedana

Fot. Toyota

Za wysokim zainteresowaniem stoi przede wszystkim nowoczesny napęd. Toyota Camry jest wyposażona w dynamiczny układ hybrydowy 2.5 Hybrid o mocy 230 KM. To za jego sprawą auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,2 sekundy, a średnie zużycie paliwa wynosi od 4,8 l/100 km.

Oprócz wydajnego napędu, nowa Camry oferuje także ciekawie zaprojektowane wnętrze. Przeprojektowana kabina wyróżnia się lepszym wyciszeniem i nowoczesnymi technologiami, wśród których znajdziemy cyfrowe zegary czy zaawansowany system bezpieczeństwa Toyota T-MATE.

Toyota pochwaliła się, że największym zainteresowaniem cieszą się wyższe wersje wyposażenia. Aż 35% klientów wybrało wersję Prestige, oferującą m.in. wentylowane fotele i pakiet systemów bezpieczeństwa. Jeszcze bardziej zaawansowana odmiana Executive, z trzystrefową klimatyzacją i systemem audio JBL, przyciągnęła z kolei 31% nabywców.

Kto decyduje się na Toyotę Camry?

Fot. Toyota

Jako Polacy mamy duży sentyment do sedanów, a Camry jest idealny reprezentantem najlepszych cech takiego auta. Samochód jest we flotach wielu firm jako auto dla kadry menedżerskiej, chętnie na ten model decydują się także właściciele mniejszych przedsiębiorstw, ale Camry cieszy się też dużą popularnością wśród czy klientów indywidualnych – wyjaśnia Tomasz Michalczewski, manager modelu Camry w Toyota Central Europe.

Piotr Kaniewski