Klasyczne odsłony serii Call of Duty to produkcje, o których obecność w Xbox Game Pass gracze upominają się od wielu miesięcy. Wygląda na to, że realizacja tych oczekiwań może nadejść bardzo szybko.
Od momentu przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft w ubiegłym roku, gracze liczyli na szybkie poszerzenie oferty gry dostępnych w ramach abonamentu Xbox Game Pass. Ten proces przebiega raczej niespiesznie, ale faktem jest, że w ofercie tej subskrypcji znajduje się wiele hitów tego koncernu.
Listę otwierają chociażby takie produkcje, jak Diablo 4 czy najnowsza odsłona serii Call of Duty: Black Ops 6. Nie brak jednak nieco bardziej klasycznych produkcji – mowa tutaj m.in. o poszczególnych odsłonach serii Crash Bandicoot, a także Spyro. Prawdziwe klasyki jednak dopiero nadciągają.
Nie jest bowiem żadną tajemnicą, że wielu graczy wytrwale czeka na debiut w tej usłudze klasycznych odsłon serii Call of Duty. O ich pojawienie się w ramach Xbox Game Pass gracze apelują od wielu miesięcy, ale i lat, wszak wciąż cieszą się one sporą estymą i to nie tylko graczy w sile wieku.
Wygląda na to, że zmaterializowanie się tych marzeń wielu graczy jest bliżej, niż myślimy. Wskazuje na to pojawienie się trzech produkcji w pecetowej wersji wersji sklepu Microsoft Store. Mowa o kapitalnych, niezwykle wysoko ocenianych produkcjach. Pierwszą z nich jest Call of Duty z 2003 r. w wersji z dodatkiem United Offensive.
W bazie Microsoft Store pojawiła się także druga odsłona tego cyklu, a więc Call of Duty 2, a także wysoko oceniane Call of Duty 4: Modern Warfare. Niewykluczone, że w ramach subskrypcji mogłoby pojawić się także Call of Duty 3, a więc konsolowy exclusive na platformę Xbox 360.
Takie kroki ze strony Microsoftu mogą wskazywać na to, że debiut tych tytułów jest bardzo blisko. To bowiem standardowa praktyka w przypadku tytułów, które zmierzają do Xbox Game Pass – w pierwszej kolejności widzimy je bowiem w sklepie Microsoft Store. To co, może czas na styczniowy powrót do klasyków wojennych strzelanek?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.