Marka Neon Bikes – raczej mało znana w naszym kraju – ma w swojej ofercie kilkanaście bardzo ciekawych rowerów elektrycznych. Jeden z nich – Vivid – to sprzęt przeznaczony do miasta, który zwraca uwagę nie tylko eleganckim wyglądem.
Branża rowerów elektrycznych nie znosi próżni – na rynek coraz odważniej wkracza nowy, polski producent e-bike’ów, a więc marka Neon Bikes. Na razie producent nie jest specjalnie znany, ale już niebawem ma się to zmienić. Droga do tego celu wiedzie oczywiście przez udane i ciekawe elektryczne jednoślady.
To elektryczny e-bike z Polski
Jednym z nich jest Neon Vivid – elektryczny rower miejski, który bez wątpienia wyróżnia się bardzo elegancką ramą typu low step. Z pewnością możemy więc liczyć na wygodę jazdy dzięki wysoko wyniesionej kierownicy, gwarantującej wyprostowaną sylwetkę. A pod względem specyfikacji sprzęt także wygląda nieźle.
Sercem tego jednośladu jest centralny silnik XOFO MNT02 – to jednostka o bardzo solidnych parametrach, bowiem mamy do czynienia z momentem obrotowym wynoszącym w tym wypadku aż 70 Nm. Bateria od LG ma natomiast pojemność 576 Wh, co powinno zapewnić nam całkiem sensowny zasięg.
W kwestii napędu producent postawił na osprzęt od Shimano – mamy tutaj 8-rzędową kasetę, a także przerzutkę z rodziny Shimano Altus. Hamulce? Rzecz jasna mamy tutaj hydrauliczne tarczówki od Shimano – zarówno z przodu, jak i z tyłu możemy liczyć na tarcze o średnicy 160 mm, a więc w pełni obowiązujący standard.
Prosta amortyzacja jest – ale bez szału
Na froncie nie zabrakło amortyzacji – tę zapewni nam widelec o skoku 60 mm. Niewiele, ale na potrzeby jazdy po mieście raczej wystarczająco. Oczywiście na tyle nie mogło zabraknąć bagażnika o udźwigu 15 kg, mamy także błotniki i pełne oświetlenie oraz niewielki wyświetlacz pozwalający na kontrolę prędkości czy zużycia baterii.
Całość uzupełniają 28-calowe opony Schwalbe Delta Cruiser Plus o przekroju wynoszącym 1,75″. Rower zaś dostępny jest w trzech kolorach – szarym, turkusowym i czarnym w cenie wynoszącej 8499 złotych. Jak na tę specyfikację cena wydaje się nie najgorsza. Czas pokaże, czy ten sprzęt spotka się z odpowiednim zainteresowaniem ze strony klientów.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Przestańcie ludziom robić wodę z mózgu!
1. Rower elektryczny nie jest eko.
2. Chwilowe moda, która skończy się śmietnikiem wypełnionym bateriami i złomem
3. Ceny tych rowerów to zdzierstwo, które promuje przemysł z zagranicy. Podajcie jaka jest wartość części wyprodukowanych w Polsce w tym rowerze!