XPS, Latitude, Inspiron czy Precision – to linie laptopów i komputerów, które od lat towarzyszyły niejednemu użytkownikowi sprzętów od Della. Ten czas jednak minął – ten znany producent postanowił wprowadzić olbrzymią rewolucję, która zupełnie zmieni i uprości nazewnictwo tych modeli.
Dell to bez wątpienia jeden z największych i najbardziej zasłużonych producentów laptopów i komputerów. W swojej ofercie ma sprzęty, które rozpoznają nie tylko dobrze poinformowani w temacie pasjonaci technologii – takie serie, jak Latitude, Precision, Inspiron czy XPS to bowiem marki, które istnieją na rynku od lat.
Producent postanowił jednak wprowadzić prawdziwą rewolucję w portfolio swoich urządzeń, rezygnując ze wszystkich znanych nam serii sprzętowych? Zamieszanie? Według Della, idziemy w zupełnie innym kierunku. Ten proces ma bowiem zauważalnie usprawnić nazewnictwo i wygląda na to, że są na to spore szanse.
Koncern zamierza bowiem podzielić sprzęty na trzy segmenty. Pierwszy z nich – podstawowy – to po prostu Dell. W tej grupie znajdą się urządzenia, które do tej pory pojawiały się na rynku w ramach linii Inspiron i XPS – są to więc ultrabooki i maszyny, które do tej pory były wykorzystywane głównie w kontekście domowego użytku lub też w celach edukacyjnych.
Profesjonalni użytkownicy powinno postawić na sprzęty z rodziny Dell Pro – jeśli do tej pory korzystaliście z takich maszyn, jak serie Latitude czy Optiplex, to właśnie te maszyny są dwa Was. Dodatkowo mamy serię Dell Pro Max – tutaj trafią z kolei maszyny dotychczas znane z serii Precision.
Warto także pamiętać, że każda z tych serii będzie dzielić na podgrupy – bazową (Base), a także ulepszone Plus i Premium. W teorii faktycznie brzmi to prosto, ale czy użytkownicy przyzwyczają się do tej zmiany. Cóż – nie będą mieli wyjścia, ale porzucenie tak rozpoznawalnych serii po kilkudziesięciu latach w przypadku niektórych jest dość zaskakujące.
W najbliższych tygodniach będziemy Wam prezentować premierowe sprzęty, które trafią na rynek jeszcze tej zimy, jak również w kolejnych miesiącach, To naprawdę spora rewolucja i sam jestem ciekaw, jak przyjmą te zmiany klienci. Tym bardziej, że nowa oferta Della zapowiada się naprawdę bogato.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.