Suzuki rozszerza swoją ofertę na europejskim rynku. Wydajny motocykl japońskiego producenta trafia do Polski w bardzo ciekawej wersji. Niestety już na samym starcie okazało się, że jest w tym wszystkim pewien haczyk – i wcale nie chodzi o cenę.
Suzuki Motor Corporation rozszerza swoją ofertę na europejskim rynku, wprowadzając motocykl Suzuki GSX-8R w kolorze Pearl Ignite Yellow. Barwa ta, dotąd dostępna wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, teraz trafi także do polskich salonów w limitowanej edycji.
Do naszego rynku trafi jedynie 70 egzemplarzy tego unikalnego modelu. Suzuki GSX-8R KIIRO wyróżnia się nie tylko wyjątkową kolorystyką, ale także solidnymi osiągami i dynamiczną sylwetką. Cena bazowej wersji tego motocyklu została ustalona na 45 900 zł brutto. Co konkretnie ma on do zaoferowania kierowcom?
Nowy motocykl od Suzuki
Suzuki GSX-8R napędza nowoczesny, rzędowy dwucylindrowy silnik o pojemności 776 cm³, który rozwija moc 85 KM. Dzięki temu motocykl oferuje lepsze osiągi niż modele z jednostkami 650 cm³, zachowując przy tym płynną i kontrolowaną charakterystykę pracy. Jednoślad spala 4,2 l/100 km paliwa. Producent wspomina o przyjaznym prowadzeniu, które sprawia, że model ten skierowany jest zarówno do doświadczonych kierowców, jak i nowicjuszy.
Projektanci Suzuki zadbali o połączenie sportowej stylistyki z wygodą. Smukła i lekka rama w połączeniu z precyzyjnie dostrojonym zawieszeniem gwarantuje stabilność oraz łatwe prowadzenie. To z kolei przekłada się na wszechstronność pojazdu, model GSX-84 ma sprawdzić się bowiem na różnych trasach – zarówno w mieście, jak i w górach.
Na pokładzie solidna technologia
Czym byłby motocykl Suzuki bez odpowiedniego wyposażenia. Projektanci z naciskiem na najmniejsze szczegóły zadbali o to, aby jednocześnie zwiększyć komfort i bezpieczeństwo jazdy. Na pokładzie znalazło się bowiem kilka naprawdę interesujących technologii, które z pewnością przypadną do gustu fanom jednośladów.
Grzechem byłoby nie wspomnieć o 5-calowym wyświetlaczu TFT. Ten wyróżnia się dużą czytelnością i ułatwia dostęp do najważniejszych informacji. Miejsce znalazła dla siebie także inteligentna elektronika, obejmująca zaawansowane systemy wspomagania kierowców.
Podczas jazdy, pomocne mogą okazać się zmienne tryby jazdy SDMS. Wykorzystują one elektroniczny system do sterowania przepustnicą. Pozwala to kierowcom wybrać jeden z trzech trybów jazdy, zapewniając odmienną charakterystykę osiągów, przy jednoczesnym zachowaniu najlepszej kontroli nad jednostką napędową. Producent wspomina, że funkcja została stworzona, aby móc dopasować pracę silnika do warunków pogodowych.
Na bez wątpienia ciekawy jednoślad możecie składać oferty na oficjalnej stronie Suzuki. Wystarczy, że wejdziecie w link, zejdziecie na sam dół strony i uzupełnicie niedługą ankietę. Wówczas bezpośrednio z wami skontaktuje się dealer i przedstawi ofertę.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Przecież ten motocykl ma gorsze osiągi od Aprilii RS660 i Triumph Daytona 660