>
Kategorie: Lenovo

Lenovo zmienia strategię, by lepiej rywalizować z Apple

Lenovo snuje ambitne plany w odniesieniu do najbliższej przyszłości – zamierza rywalizować z Apple na rynku najbardziej ekskluzywnych notebooków. W jaki sposób?

Otóż Chińczycy planują rozdzielenie marek Lenovo, która ma zostać zadedykowana urządzeniom z niskiej i średniej półki oraz Think, która zostanie zarezerwowana dla sprzętu klasy premium. Cała machina marketingowa ruszyć ma już w kwietniu. Yang Yuanqing, CEO chińskiego giganta zapewnia, że Think będzie najlepszą na rynku konkurencją dla laptopów wychodzących spod skrzydeł Apple. Na ile te zapowiedzi okażą się trafne i prawdziwe? Przekonamy się już wkrótce.

Czy zabieg ten wyjdzie chińskiemu producentowi na dobre? Trudno ocenić to dziś. Musimy poczekać kilka miesięcy i przekonać się, czy Apple będzie miało godnego rywala. Trzymamy kciuki!

Źródło: The Verge

Marcin Błocian

Komentarze

  • Marka - marka, ale ci, którzy wybierają Apple wybierają tez OSX. Póki nie będzie ThinkPadów z OSX - to nadal będzie w tym miejscu wybór nie tyle platform sprzętowych, a głównie pomiędzy dopracowanym i bezpiecznym, a ciągle "łatanym" i podatnym na wirusy systemem...

  • Owszem. Ale ponoć laptopy te mają być sprzedawane pod marką Think, a nie Lenovo.