REKLAMA TP
, Laptopy 14-15,8 cali Lenovo Testy

Lenovo IdeaPad Y530 – recenzja

Popularne produkty:

9 odpowiedzi na “Lenovo IdeaPad Y530 – recenzja”

  1. olo pisze:

    A u mnie chodzi prawie codziennie od 11 lat i tylko przedmuchalem wnętrze z kurzu. Jedyny minus to zawiasy.Przez masywny ekran wyłamały się oba i trudno je wymienić. Poza tym super laptop, solidnie zbudowany.

  2. K pisze:

    Mam go do dzisiaj, po 11 latach użytkowania (w 2009 r. Zakup) mega już zamula, przymierzam się do kupna nowego laptopa. Oczywiście jak u innych po kilku latach użytkowania (już w 2015, czyli po 6 latach) posłuży oba zawiasy i ekran trzeba podpierać o ścianę.

    • Y pisze:

      również go używam go od 2009 i jedyne co padło to niedawno zasilacz przy wielogodzinnej codziennej pracy. Nawet nic nie zamula ale ja nie używam wymagających programów no i dysk na ssd wymieniłem razem z procesorem na mocniejszy. Wielka szkoda że nie można win10 na nim postawić bo laptop niemal jak nowy(tylko bateria do wymiany).

  3. kokoko pisze:

    ja właśnie kończę swoją przygodę z lenovo y530. pierwsze dwa lata były w zasadzie bez zarzutu, od trzeciego kolejno: awaria dysku (odzyskiwanie danych i niezły stres), zawiasy – najpierw dwa, później jeden i obudowa do wymiany, wymiana baterii, dwa razy zmiana zasilacza, wyprofilowana klawiatura, nie działa kamerka i bluetooth. swoje wysłużył, ale jego stopniowe niszczenie się niszczy moje nerwy. a że naprawy zaczynają przewyższać cenę samego laptopa – mówię bye bye.

  4. techpl pisze:

    … a mnie trzyma 4 lata i jestem zadowolony 😀

  5. slonecznik pisze:

    Ja również używam tego „felernego” komputera. Po tygodniu od kupna już oddałam go to reklamacji,bo nie działał, nie można było go uruchomić. Po miesiącu wrócił, chodził dwa tygodnie i ta sama sytuacja. Powtórzyło się to jeszcze 2 razy. Powymieniali mi „jakieś” części – nie wiem nawet jakie bo nie raczyli mnie poinformować co zrobili. Teraz jest 5 raz w reklamacji bo klawiatura się popsuła. Wycenili mi naprawę na 1200! I oczywiście mnie obarczyli winą bo niby ją zalałam :-/ nie wiem tylko jak to miałam zrobić gdyż nigdy nic mi się na nią nie wylało. Zdecydowanie odradzam kupno tego komputera

  6. gegon pisze:

    Niestety,nabijają sobie kasę tym serwisem powyższe opisy są mi znane z doświadczenia na własnej skórze,5 razy serwisowany i padł po 2 latach,zawiasy udało mi się wywalczyć w ramach rękojmi w sklepie,klawiatura 3 razy wymieniana pierwszy raz zrobili to 57 dni!!!! expres. Lenovo i jego serwis robią sobie żarty.Zdecydowanie odradzam.

  7. dario pisze:

    Podzielam opinie przedmówcy ,ten laptop to szrot , na gwarancji szczelił mi zawias a serwis uznał że to uszkodzenie mechaniczne i naprawe wycenił na 1200 zł razem z wymianą obudowy która pękła . Znalazłem wiele takich przypadków w internecie i myslę że to wada tego sprzętu a nie wina właśćicieli jak twierdzi serwis. Nie polecam tej marki a tym bardziej sewisu!!!!!

  8. daria pisze:

    nie podzielam zdania co do faktu że jest to godny polecenia i dobry komputer gdyż juz po półrocznym użytkowaniu komputera zacinała mi sie klawiatura po oddaniu do serwisu stwierdzono ze słabo wciskam klawisze lecz po oddaniu go w moje rece problem zniknął. Następnie po roku czasu padła mi bateria ale producent daje na nia tylko 1 rok gwarancji lecz szczerze myśłałam że bateria takiej firmy bedzie mocniejsza. To jednak nie koniec moich problemów co do tego modelu komputera tej firmy po 20-stu miesiącach użytkowania pękła mi obudowa na jednym z zatrzasków i co garsza nie przyjeto mi reklamacji.Nawet w serwisach firma jest juz znana z tego ze sa felerne. moj model IdeaPad y530. Szczerze nie kupujcie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklama