Od sierpnia w sieci salonów Vobis Digital na terenie całego kraju, można oddać sprzęt komputerowy HP do naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego. Obie firmy podpisały niedawno w tym celu specjalną umowę.
Vobis zyskał dzięki niej status HPSP (Home Product Service Partner), który daje specjalne uprawnienia handlowym partnerom HP. Dostają go tylko duże, stabilne i strategiczne dla HP firmy na danym rynku. Do tej pory Vobis był jedynie pośrednikiem, pomiędzy swoimi klientami, a polskimi punktami serwisowymi HP. Od teraz będzie samodzielnie realizował kompleksową obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną dla jednego z największych producentów sprzętu komputerowego na świecie.
Dotyczy ona następujących grup popularnych urządzeń konsumenckich: komputery (seria Pavilion), notebooki (Pavilion & Presario) i monitory oraz wszelkie dedykowane akcesoria do komputerów i notebooków.
Co ważne, z serwisu mogą skorzystać wszyscy posiadacze sprzętu HP, niezależnie od tego, gdzie został kupiony. Zyskiem dla użytkowników jest również większa dostępność serwisu HP (Vobis ma wiele filii w całej Polsce) i szybkość załatwienia sprawy (serwisant już w salonie może wstępnie zdiagnozować problem a może nawet pomóc go rozwiązać). Odpada również problem z pakowaniem i wysyłaniem produktu do serwisu, chociaż trzeba go osobiście do salonu Vobis dostarczyć.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.