Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzyma niedługo kolejną łatkę. Aktualizacja 4.03 ma wprowadzać szereg poprawek związanych z grafiką, rozgrywką i zadaniami. Czego jednak możemy dokładnie się po niej spodziewać?
Wygląda na to, że CD Projekt Red pracuje w pocie czoła, aby doprowadzić next-genową wersję Wiedźmina 3 do jak najlepszego stanu. Oto bowiem firma wprowadza aktualizację 4.03, która wprowadza szereg poprawek.
Czego jednak dokładnie możemy się po niej spodziewać? Poniżej znajduje się lista zmian, opublikowana w oficjalnej wiadomości na thewitcher.com.
- Komputery osobiste PC
- Naprawiono usterkę z cieniami roślin w RT, które pojawiały się zależnie od ujęcia i odległości postaci Geralta.
- Usunięto pojawianie się czarnych cieni na krawędziach obiektów po wielokrotnym włączaniu i wyłączaniu odbić i cieni w RT.
- Zlikwidowano awarie podczas uruchamiania lub po wczytaniu zapisu na niektórych CPU od AMD w wersji na DX11.
- Usunięto błędy oświetlenia, które były związane z SSR przy wyłączonym globalnym oświetleniu RT.
- Dodano wsparcie dla Intel Xe Super Sampling.
- Lepsza wydajność odbić i oświetlenia globalnego RT.
- Usunięto problem pojawiających się fioletowych plam po przejechaniu Płotką przez kałuże.
- Konsole
- Poprawne wyświetlanie konta opcji postępów międzyplatformowych.
- Naprawa ciemnych pasów lub cieni w ekwipunku w trybie wydajności na PS5.
- Naprawa zawieszania się konsoli nowej generacji przy automatycznym zapisie.
- Likwidacja spadków wydajności w Novigradzie i Beauclair przy Wiedźmińskich zmysłach.
- Efekty wizualne na konsolach nowej generacji i PC
- Usunięcie siatki jasnych punktów w niektórych warunkach pogodowych na ścianach i ziemi przy RT.
- Koniec ze zmianą koloru pajęczyn przy RT podczas poruszania kamerą.
- Naprawa niepełnego wyrenderowania niektórych tekstur bohaterów w przerywnikach.
- Naprawiono problem polegający na tym, że w zadaniu Przez czas i przestrzeń mgła w Mrocznej dolinie była różowa zamiast biała.
- Zadania i rozgrywka na konsolach nowej generacji i PC
- Dodano modyfikację autorstwa Sergeanur w postaci Next Gen Script Fixes.
- Zadania i rozgrywka na wszystkich platformach
- Muzyka z zadania W cieniu Wiecznego Ognia nie będzie grała po jego ukończeniu. Osoby, które już mierzą się z problemem, będą musiały wejść do oxenfurckich kanałów lub do Novigradu, aby wprowadzić poprawkę w życie.
- Dodano możliwość automatycznego korzystania z olejów podczas walki.
- Geralt nie może jeść i pić pod wodą. Wyjątkiem są odwary i eliksiry.
Zmiany, przynajmniej na papierze, wyglądają całkiem obiecująco. Jeżeli gracie jeszcze w Wiedźmina, to podzielcie się swoimi przemyśleniami na temat aktualizacji w komentarzu.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.