CUPRA ma w planach rozszerzyć swoją działalność. W tym celu otwiera się na nową współpracę z jednym z amerykańskich producentów samochodów. Ambicje marki sięgają niedalekiej przyszłości i dotyczą zdominowania nowego rynku.
CUPRA, hiszpańska marka samochodowa założona w Barcelonie w 2018 roku, przygotowuje się do ekspansji na amerykański rynek. W tym celu rozpoczęła rozmowy z tamtejszą firmą motoryzacyjną, która jest jednym z liderów amerykańskiej branży samochodowej. O CUPRZE możemy powiedzieć wiele, ale nie można zaprzeczyć, że ambicji im nie brakuje. A te związane z zawarciem porozumienia z Penske Automotive Group są naprawdę spore.
CUPRA z ambitnymi planami dotyczącymi ekspansji na nowy rynek
Po sukcesach w Europie, a także w Meksyku, Turcji i Australii, CUPRA jest gotowa do realizacji jeszcze ambitniejszego celu – wejścia na rynek amerykański. Dzięki współpracy z Penske Automotive Group firma planuje skoncentrować się na stanach najlepiej odpowiadających jej charakterowi. W USA oferta CUPRY będzie obejmować modele z różnorodnymi napędami, od spalinowych, przez hybrydowe, aż po całkowicie elektryczne.
Ekspansja na rynek USA jest elementem strategii budowania globalnej obecności marki CUPRA. Grupa Volkswagen, do której CUPRA należy, wesprze ten proces, m.in. poprzez produkcję jednego z modeli w północnoamerykańskich fabrykach koncernu. Na czele amerykańskiego oddziału marki stanie Bernhard Bauer, były dyrektor zarządzający CUPRA Germany.
Ambicją CUPRY jest bycie prawdziwie globalną marką, a ekspansja w Stanach Zjednoczonych stanowi jeden z najważniejszych kamieni milowych naszej podróży. Zdajemy sobie sprawę, że sukces w USA wymaga nie tylko świetnych produktów, ale przede wszystkim silnego partnera z rozbudowaną siecią sprzedaży. Dlatego rozpoczęliśmy rozmowy z Penske Automotive Group – liderem amerykańskiego rynku motoryzacyjnego. Ich wieloletnie doświadczenie we współpracy z Grupą Volkswagen oraz imponująca sieć dealerska czynią ich idealnym kandydatem do wprowadzenia marki CUPRA na amerykański rynek i dotarcia do nowego pokolenia entuzjastów motoryzacji – powiedział Wayne Griffiths, CEO CUPRA.
Wkrótce marka zdradzi więcej informacji
Szczegóły dotyczące lokalizacji siedziby CUPRA w USA oraz pełna gama modelowa nie są na ten moment znane. Producent obiecuje, że te informacje udostępnione zostaną w nadchodzących miesiącach. Trzeba przyznać, że hiszpańska marka ma naprawdę ambitne plany. Jej wejście na rynek amerykański może okazać się kluczowym krokiem do dalszego rozwoju. Na ten moment wiemy, że ekspansja rozpocznie się do 2030 roku.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dodaj komentarz